Повернення та гарантія

Завантаження...

Гарантія на товар, а також умови повернення здійснюються відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

Для нас дуже важливий Ваш комфорт, що створюється придбаною продукцією!



Що робити, якщо товар не підійшов за будь-якими параметрами:

Акуратно запакувати товар в оригінальну упаковку в повній комплектації (товари, що постачаються в комплекті, необхідно повертати також у комплекті).

Заповнити заяву про повернення, додану до замовлення.

Додати копію документа продажу, вказати спосіб повернення коштів (поштовий переказ або перерахуванням на банківський рахунок із зазначенням реквізитів).

Вислати посилку поштою або привезти до нашого офісу за адресою: м. Київ, вул. Васильківська, 30

Після відправки посилки, сповістіть нас про це, написавши лист на електронну пошту info@warmon.com.ua



ПІДСТАВИ ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ ТОВАРІВ


Покупець має право здійснити повернення Товару (Повернення Товару провадиться, якщо зазначений Товар не був у вжитку, збережені його споживчі властивості, фабричні ярлики, збереження упаковки та комплектації, товарний вигляд тощо) протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту фактичного отримання Товару безпосередньо від продавця або осіб, які представляють Продавця.

Законом України «Про захист прав споживачів» (стаття 9) передбачена можливість повернення товару, що не підійшов за розміром, кольором, формою та іншими характеристиками. Також Ви можете обміняти його на наявну в асортименті магазину Warmon аналогічну продукцію, яка більш відповідає вашим вимогам.

Важливо пам'ятати, що товари індивідуального замовлення чи постачання поверненню не підлягають.

Для повернення товару Вам необхідно подати документ, що підтверджує факт та умови його придбання, а також заповнити заяву на повернення товару. При недотриманні хоча б однієї з цих вимог або зверненні через 14 днів з моменту покупки повернення та обмін неможливе.

Повернення Товару, у разі виявлення недоліків, пов'язаних з невідповідністю умовам Замовлення:

Якщо Ви виявили у придбаного товару недолік, що перешкоджає нормальній роботі, його можна здати назад. Також ця можливість передбачена у разі поломки, яка сталася не з вашої вини у гарантійний термін. У разі проводиться діагностика з наступним усуненням проблеми. Якщо ж сервісний центр не усуває дефект, або після ремонту товар втрачає будь-які функції, оформляється акт списання і здійснюється повернення коштів.

Також Ви маєте право на відмову від товару та повернення сплачених коштів. У цьому випадку Товар має бути повернений Продавцю із збереженням первозданного товарного вигляду, його споживчих властивостей, пломб, фабричних ярликів.

Для повернення товару Вам необхідно подати документ, що підтверджує факт та умови його придбання.

Для здійснення повернення необхідно заповнити заяву на повернення товару.

Умови, за яких ми оплачуємо пересилання товару:

  • Вам помилково надіслали не той товар
  • є заводський шлюб (у цьому випадку потрібно прикласти до посилки дефектний акт)

У всіх інших випадках транспортування здійснюється за рахунок покупця. Кожен випадок повернення є індивідуальним і ми розуміємо це. Зв'яжіться з нами і ми вирішимо ситуацію, що виникла, відповідно до норм закону!

Випадки, коли повернення неможливе:

  • покупець звернувся після 14 днів з моменту покупки
  • товар виготовлений на замовлення
  • товар привезений на замовлення
  • цілісність товару порушена
  • присутні сліди втручання
  • поломка сталася з вини покупця
  • відсутні документи про купівлю товару

Сервісне обслуговування

Протягом гарантійного терміну Ви можете звернутися до виробника або до сервісного центру з питань діагностики та ремонту товарів. Для цього необхідно звернутися за будь-якою з адрес, зазначених у гарантійному талоні. Якщо виявлену проблему неможливо виправити, товар буде замінено на аналогічне або оформлене повернення. Дані послуги надаються лише для тієї продукції, цілісність якої не порушена, тобто є заводські пломби та ярлики, відсутні сліди втручання. За умови, що на товар ще діє гарантія. У кожному гарантійному талоні вказується період гарантії на виріб.